Mari Berniaga Bersama...

http://www.JIABiz.com/pandak

Sunday, May 23, 2010

Rayuan Bantuan Melanjutkan Pelajaran (IPTA)





Assalamualaikum w.r.t. Semoga tuan/puan berada dalam keadaan sihat walafiat di samping dirahmati Allah S.W.T. Saya,seperti maklumat di bawah:

Nama:                       Yahya bin Hamat (Pak Ya Risik)
Umur:                        63 Tahun
Nama Isteri:               Siti Hapsah Bt Omar
Pekerjaan:                  Pesara Tentera (Mac 1990)
Pangkat:                     Sarjan (18667)
Jumlah Pencen:          RM840.00
Kem terakhir:             Kem Rasah,Negeri Sembilan
Alamat:                      7,Lorong 9B,Taman Mewah,08000 Sg. Petani,Kedah.
No akaun:                   102054433289 (Maybank)

Saya dengan berbesar hati ingin memohon sumbangan untuk pembiayaan 2 orang anak saya yang masih berada di IPT.Berikut adalah butir-butir peribadi anak-anak saya yang masih belajar:

Nama                              Mohd Hafizullah b Yahya
Umur:                             25 Tahun
Universiti:                       Institut Agama Islam Negeri Sumatera Utara Fakultas
                                        Syariah,Medan,Indonesia
Kos:                                Jinayah Siyasah
No passport:                   A 15693780
Bilangan Semester:        8 Semester (4 Tahun)

Nama:                               Siti Nadiatul Nurdini Bt Yahya
Umur:                               19 Tahun
Universiti:                        Lepasan Matrikulasi dan bakal melanjutkan pengajian ke
                                         peringkat ijazah pada awal bulan 7 ini.
Kos:                                  Sains Hayat (semasa di matrikulasi)
Bilangan Semester:         2 Semestar ( 1 Tahun)


Oleh yang demikian,saya dengan rasa rendah diri dan berbesar hati,sekali lagi ingin memohon sumbangan bagi membiayai kos pendaftaran dan juga kos sara hidup pengajian anak-anak saya.Buat pengetahuan tuan/puan,saya tidak dapat membuat sebarang kerja sampingan oleh kerana kesihatan yang tak menentu.Jasa baik tuan/puan amatlah saya hargai.Semoga hidup tuan/puan akan lebih diberkati Allah S.W.T.Amin.Terima kasih.

No comments:

Post a Comment