Mari Berniaga Bersama...

http://www.JIABiz.com/pandak

Video Klip sana-sini tentang skot...

Loading...

Tuesday, October 19, 2010

BAPA SAUDARA ANWAR RUPA2NYA PENYANGAK

BAPA SAUDARA ANWAR RUPA2NYA PENYANGAK


Wah dah 2 hari tak update blog..tentu lega sikit si penyangak yang jadi Timbalan Ketua cabang PKR Batu Kawan ni..ha ha..bukan apaaku bz sikit..maklumlah bukan macam sipenyangak ni yang cari makan dengan kelentong sana kelentong sini. fitnah sana fitnah sini.

Siapa Abu mansor ni? Dia kata dia pak menakan Anwar. betui ka...? Mungkin betui tapi bila dia dok habag kat orang yang dia ni leh rapat dengan anwar, ini semua kelentong. kalau betui dia rapat dengan anwar tentu tak duduk kat tempat dia lani. SayFool yang mai dari mana pun tak tau tiba2 boleh jadi pembantu peribadi anwar takkan pak menakan dok kat cerok kampong tok panjang lagi kot.

Dia ni tak lebih dari manusia yang cari makan dalam politik walaupun politik dia tak tegha mana. dulu sebelum PR menang di penang dia ni ntah dimana. dia akan timbul setiap kali ada pilihanraya. pasai apa? pasai time Pilihan raya la boleh buat duit. Dia akan mintak sponsor sana sponsorr sini. Bila orang tanya duit dia fitnah orang lain yang sapu. sampai bila dia nak menipu? Tak lama wahai penyangak Aku akan bongkar segalanya. hang tunggu saja la setiap hari pasti ada cerita pasai hang.

Aku cabar hang wahai penyangak kalau cerita aku ni fitnah atau di reka2 hang pi repot polis. hang pun dok sekampung dengan aku..bila2 masa hang boleh mai cari aku. Aku bukan macam dengan hang baling batu sembunyi tangan. Berani kot belakang saja. Ayoh kita bertarung...kalau hang dipihak yang betui hang nak takut apa? Berani kerana benar dan jika hang takut untuk berdepan dengan aku sah lah hang memang bersalah dan hang memang betui2 penyangak.

ok esok mai lagi...buat peminat blog wasiat pejuang harap maaf kerana seminggu dua ni tak ada cerita pejuang tapi cuma ada cerita penyangak.....

No comments:

Post a Comment